11 November 2009

Hej!
Idag så har jag inte gjort något speciellt,
har kommit hem från skolan för typ en halvtimme sedan.
Hade tänkt att försöka installera The sims 2 Historier Från En Öde Ö.
Jag har inte spelat det på jättelänge eftersom det inte gick att installera på min dator.
Eller, hade det förut men tog bort det för att installera om för att det blev något fel i spelet,
men sist jag försökte installera så gick det inte?
Jag kommer skriva mer sen, men jag måste försöka installera det nu.

Kram♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

aa de e skitsnygga :D aa men kanske.. ska kolla upp det ;)

2009-11-11 @ 17:30:43
URL: http://livilu.blogg.se/

Kommentarer:

Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress; (behöver ej publiceras)

Om du har någon blogg kan du skriva den här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0