Dålig uppdatering.

Hej!
Sorry, sorry för min dåliga upptadering. Jag kommer skriva mer men har inte orkat.
Jojuste! Jag har köpt The sims 3 Destination nu, det var faktiskt rättså roligt.
Men om jag får säga så tycker jag 2an nästan är bättre än 3an.
Lite information om TS3D (The sims 3 Destination): Man kan åka till Egypten, Frankrike och Kina.
Jag har bara varit i Egypten på TS3D än sålänge, så jag skriver det jag sett och vet.
I Egypten finns pyramider, som man kan gå in i och då är man på ett äventyr.
I Frankrike finns Eifeltornet, jag vet inte om man kan gå upp i det eller något men det borde finnas där.
I Kina får man typ, lära sig karate och det finns några vattenhål man kan hoppa i så man kan gå igenom ett äventyr, det borde finnas det i Frankrike också. Det TROR jag ialafall är sant.

Tänk, snart är det jul. Tiden går så fort så man hinner inte med.
Jag tycker att detta året har gått jättefort och det känns som om att det var jul och nyår för någon månad sedan bara. Lite konstigt faktiskt, för om man tänker efter, ett år är rättså mycket, men ändå inte, för det går så fort.
Men julen är ju bra mysig tycker jag, för det är julstämning, snö och lysande ljus. Mysigtmysigt.
Det jag gillar med nyår är ju såklart att det blir ett nytt år, den fina himlen med alla raketer som smäller och sådant.

Kram♥

Kommentarer
Postat av: Anni

hejhej, allt bra med dig?

2009-11-26 @ 22:49:47
URL: http://annizplace.blogg.se/
Postat av: Anni

sv: bra med mig också

2009-11-27 @ 17:07:41
URL: http://annizplace.blogg.se/

Kommentarer:

Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress; (behöver ej publiceras)

Om du har någon blogg kan du skriva den här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0