Lördag.

Hej!
Idag ska jag nog bara ta det lugnt, har spelat lite Guitar Hero♥
Jag har varit rättså sjuk, men det är bättre nu.
Men det som är tråkigt är att det inte går att spela The Sims 2 Från En Öde Ö.
Jag vet inte vad som är fel...
Kollar lite på TV och sitter vid datorn.
Tack för alla kommentarer, det har gått jättebra för denna blogg nu i början och jag hoppas att ni alla fortsätter att kommentera lika mycket för det är så roligt när man får kommentarer.

Ikväll är det körslaget, vilket lag ska vinna?

Team Stefan eller Team Ola?



Team Stefan

Bilden är tagen från google.



Team Ola

Bilden är tagen från google.

Vilket lag tycker DU ska vinna?



Kram♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej :)

vilket lag var det som vann? :P missade igår ;P

2009-11-15 @ 12:27:11
URL: http://snelponyhest.blogg.se/
Postat av: Frida

Okej vad najs :)

2009-11-15 @ 17:35:43
URL: http://snelponyhest.blogg.se/

Kommentarer:

Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress; (behöver ej publiceras)

Om du har någon blogg kan du skriva den här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0