Min fjärde blogg.

Hejhej, nu kommer jag igen, till min fjärde blogg.
Hade malinbalinlalin förut, där jag skrev som mest men denna passar mig bättre.
Varför jag valde just RainbowHearts är för jag har en rättså färgglad stil.
Inte direkt allt i olika färger men, nån svart tröja med en neon rosa kjol.
Lite kawaii stil eller hur man kan säga det.
Jag tänker skriva om min vardag och sedan lite andra saker.
Kanske om klädesplagg eller smycken och tipsa om min stil och vilken butik och så.
Det jag gillar att blogga om är typ, vardagen, sätta in bilder på kläder och kanske bara sätta in nån bild eller så.
Nej, ska nog kanske fixa bloggen lite nu. Men jag kommer inte ihåg hur man fixar designer.
Har inte ens något bra designpogram. Suck, då vet jag absolut inte hur jag ska göra.
Men man hittar väl på något, kan nästan ialafall fixa en bakgrund.
Ska kolla på dendär blogghjälpen, kommer inte ihåg vad det hette men har nog lagt till den som favorit förut.
Hoppas att ni kommenterar nu och kollar min blogg.♥



Kommentarer
Postat av: kristina

lycka till med den nya bloggen!! :D

2009-11-09 @ 20:34:46
Postat av: RainbowHearts

Svar;Tack

2009-11-09 @ 20:36:18

Kommentarer:

Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress; (behöver ej publiceras)

Om du har någon blogg kan du skriva den här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0